Ben Aldırma Ücretlerini Gör Basur Tedavi Ücretleri

Kondilom Tedavisinde Gecikme

Mikrobik bir hastalık olan ve Türkçe adıyla makat siğili hastalığı adı verilen kondilom tedavisinde gecikmelerde kaynaklanabilecek sorun ve problemler hakkında mutlaka okumanız bilmeniz gerekenler.

Kondilom Tedavi

Kondilom Türkçe adıyla makat siğili mikrobik bir hastalık olduğundan başka bölgelere ve başka insanlara bulaşma eğilimindedir.

Tedavi edilmeyen kondilomlar giderek büyür ve tüm anüs bölgesini kaplarlar diğer taraftan makattan barsağa ilerleyerek barsak tıkanmasına varacak kadar ciddi sorun yaratabilirler.

Kondiloma genel yaklaşım tesbit edildiği anda seviyesinin (barsakta olup olmadığının) tesbiti sonrasında tedavi edilmelidir. Tedavide kullanılacak kimyasallar veya bitkisel ürünler anus içindeki ve barsağın son kısımlarındaki kondiloma etki etmeyeceğinden hastalığın ilerlemesine sebep olabilir.

Anal Kondilom Resimleri

Anal kondilom hastalığı ilk başlangıç ve hastalığın ilerlemiş hali olan büyük anal kondilom görüntüleri

Küçük Anal Kondilom

Küçük Anal Kondilom

 

Büyük Anal Kondilom

Büyük Anal Kondilom

Kondilom teşhis konduğu anda tedavi edilmesi gereken mikrobik bir hastalıktır.

7 Comments

Add a Comment
  1. 2 günden beri anal bölgemde belirgin ve ağrılı bir nohut büyüklüyünde sivilce şeklinde bişey çıktı kanımca basur oldum galiba 24 yaşındayım doktora gitmeye utanıyorum çaresizim bi yol gösterirseniz sevivinirim tşkrler iyi geceler…
    Op.Dr.Atilla KAYA
    hemoroid 2 günde olmaz,anal hematom olabilir ve kendiliğinden geçer

  2. bende anüs cevresnde kondilomllar çıktı ve elma sirkesi yöntemyle siyahlaşıp döküdüler şimdise sanki anüs cevresnde yakınnda 2 3 tane siğil kalmış 1 2ml byklüğünde ve anüs çevrem kızardı sanki deri tahriş oldu kaşıntı azaldı ve nemlenme az sadece tahriş olan bölm arada kanıyoo sanki derim soyulmuş gbii ……ve ben makat (anüs) kanserinden korktumm kondilom hastası hemen anüs kanserimi oluyoo???
    Op.Dr.Atilla KAYA
    kondilomun böyle bir riski var ama bu çok uzun zamanda olur.
    sirkeyle dışardakileri iyileştirseniz bile içerde varsa onlar daha büyük dert açabilir bu sebeple gidip baktırıp ona göre tedaviolmalısınız.

  3. Merhaba doktor bey; ben 4 senelik evliyim eşimle hiç anal ilişkiye girmedim, ayrıca çok karşıyım ama anüsün biraz içinde siğil vardı doktora gittik hemen yaktı ama siğil gibide değil benim resimlerden gördüğüm kadarıyla anal polipe çok benziyodu. Dışinda olmadan içinde nasıl olur hiç anal ilişki yaşamadım. Şuanda da memeler var anüsün azzııcık içinde ben bunları evde incelerken bile kanattım ve yayılma yapmadı okuduğum kadarıyla bunlar kanayınca hemen yayılıyo büyüyo. Ben çokutandım hastanede çok ağladım naasıl kurtulacam aklım hep orda biran olsun çıkaramıyorum aklımdan. Siz bu konuda deneyimlisiniz size gelsem yardımcı olurmusunuz?
    Op.Dr.Atilla KAYA
    siğil genellikle tek olmaz

  4. anus atrafında sertlesme var yarı bölgesinde canımı cok yakıyor sert bir tabaka ic kısımda cözedemedim ben ne oldugunu sadece acıyor

  5. Bugün tuvaletten çıktığımda anal bölgemde biraz acı vardı akşama doğru acı arttı baktığımda ise bi tarafta baloncuk gibi bişey çıktı bu nedir hocam çok rahatsız edici
    Op.Dr.Nizam KURTDERE
    Muhtemelen anal hematom,sıcak su oturma banyosu yapın ve tuvalette çok ıkınmayın geçmezse kesin tanı için muayene gerekir.

  6. ya bunlardan nasil kurtulucam 8 aylik hamileyim tuvalete bile cijamiyorum can acisi berbat . ne yapmam lazim ayrica cok utaniyorum . bu durumdan .s
    Op.Dr.Nizam KURTDERE
    Muayene ile kesin tanı koymak lazım,girişimsel tedavi gerekiyorsa doğum sonrasına bırakılır.Kabız kalmayın,tuvalette çok ıkınmayın,gece yan yatın ve sıcak su oturma banyosu iyi gelebilir.

  7. iyi akşamlar ben fotoğraflara vs bakaraktan kendimde anal siğil olduğu kanısına vardım. eşcinsel ilişkiye girmedim aslına bakarsanız cinsel ilişkiye de girmedim, yaşım ufak. durumu da hiç çekinmeden ailemle hatta eczacı, meczacı vs paylaştım. fakat siğiller cinsel yolla bulaşıyormuş ben cinsellik yaşamadan nasıl bu hastalığı kapmış olabilirim. doktora falan da popomu göstermekten çekiniyorum psikolojik travma yaşadım resmen. kremler falan da 150-200 falanmış. 1 hafta uçuk kremi sürdüm havalar sıcak olduğu halde büyülme, yayılma yapmadı zaten o bölgeyi de dürtmedim, kaşımak ve ya traj olmak falan. elma sirkesi tedavisi buldum onu deneyeceğim. geçse bile doktora görünmeyi düşünüyorum çünkü ben ayna karşısında hoş olmayan bir pozisyondan durduğum zaman makat içinde kenara yakın siğil var onu sirkeyle temizleyemem sanırsam. makat içi siğilleri nasıl iyileştiriyorlar?
    Op.Dr.Nizam KURTDERE
    Öncelikle muayene olup teşhisin kesinleştirilmesi lazım,yanılmış olabilirsin,kendi kendine tedavi olman doğru değil.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sizi Aramamızı İster misiniz?